Mira i harskogen 11-08.29

3, 29/8-10

Håckren

Mulet

Släpp 0830 Upptag 10.30

Drev 90min

Drev tot 90min

Lös 5,5 tim

Lös tot 14,0.tim

Annagreta och jag med hundarna for till Håckren för att plocka lingon och släppa Mira, dåligt med lingon 10 l men ett bra drev för Mira, Hon reste en hare efter ett kort slagarbete hon höll i gång haren i ca: timmen inkl två vägkorsningar men sedan blev det problem för henne hon låg länge på tappten men lyckades inte hon tog om löpan en gång också hon var ju tyst då men annars så upplever jag henne ganska lös. Under drev och tappter är hon ärlig men på längre tapptarbete vill hon gärna prata, inte drevliknande skall men hon låter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0