I harskogen med Mira 10-11-09

En dag med väldigt låga moln nästan som dimma. P-A och Jag med Mira släppte Mira uppe vid Hallstatjärn gick mot skidstugan där hon reste en hare på myren som sedan for iväg efter 2-mila spåret för att lura Mira nere vid ett krondike hon sökte länge men icke det drevet varade i ca: timmen, då kallade jag in henne för att flytta oss och släppa på nytt där hon också reste en hare som drog i väg rätt norrut, den tappade hon uppe på ett berg där vi även försökte hjälpa henne, Mira hittade ett utspår som gick ner mot vägen där jag kopplade henne för klockan var mycket.. det drevet varade i 90 min. Det var nog en dag med väldigt dålig vittring, pga. Dimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0