Nova i harskogen 11-08-30

30/8-11

Singsjön

släpp 08,30

upptag 10.30

drev     75 min

drev tot165 min

lös 4,5 tim

lös tot. 14,5 tim

Halvmulet men va4rmt ca:18 gr Leif, jag och Nova for till Singsjöns skogar för att släppa Nova, Vi gick på Loffes marker där nova reste en hare som höll i gång i ca:75 min. haren kom förbi oss 2 ggr men andra varvet såg vi haren trycka bakom en sten Nova var tre meter ifrån haren men hittade inte den då hon tog om sökrunda visserligen gick hon tyst, när hon kom åter satt jag henne på spåret vilket gick trögt från en början men gick bättre och bättre sedan tappade hon bort den alldeles nere vid en bäck och bergig terräng, vad hände ?? grythare, eller for den efter bäcken? Dötappt blev det. Sedan bröt vi för det blev även ganska varmt frampå dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0